A vonzás hatalma....

Nézzük csak ,hogy is müködik ez ?

Nagyon szerettem volna változást a munkahelyemen ,egész hétvégén ez járt a fejemben. Elhatároztam ,hogy mivel sem aludni rendesen ,sem másra gondolni nem tudok ,csak a változtatásra ,ezért beszélek a fönökömmel. Na,de ....

Egy órára megérkeztem,és elkezdtem dolgozni. Tehát nem volt elég bátorságom még odamenni és beszélni vele. Kedvelem.,szerintem nagyon jó fönök :)

Szóval tettem a dolgom a magam kis csendességében. 

Egyszer csak odajött a másik felettesem,behívott a tárgyalóba.

-Nem fog fájni -mondta mosolyogva :)

Nos még egy vezető volt ott.

Huha ,mit csináltam ,hogy beszélgetnünk kell ! :)

Képzeljétek ,pont arról a munkahelyi változásról volt szó,amiről álmodoztam :) Szóval bevonzottam ,hogy más feladatom legyen ,illetve bizonyos feladatot nem kell végeznem. 

Igaz nem pont úgy ajánlották,ahogy gondoltam ,de majdnem.

Elmondtam végülis minden felettesemnek ,hogy mit tudok elképzelni . Vártam ..... Napokat....

A döntésre.... Persze nem csak nekem lett változás. 

Egyre nehezebben teltek a napok. Pedig nem sok volt a beszélgetésünk és a döntés ismertetése között.

Aztán jött a ma reggel ... na gondoltam magamban ebböl a hónapból már csak 3 munkanap van. Tuti kell ,hogy szóljanak ,hogy május elsejétől indul a változás. Csak erre tudtam gondolni :) 

1 órára érkeztem ,ahogy szoktam. 

Szépen elfoglaltam az asztalom ,bekapcsoltam a számitógépem ,és neki láttam a munkámnak. Belemerültem mint mindig. 

Aztán egyszer szólt a főnök ,hogy menjünk akkor beszéljük meg a jővőt :)

Minden jól alakult.

Bár kicsit izgulok ,mert új dolgokat is kell megtanulnom,na de egy tündéri kolléganő fog mindent megtanítani velem :) 

Ugyhogy hajrá! Menni fog!

Szóval ezt a két eseményt úgy bevonzottam a gondolataimmal,mint a huzat. Ja nem ,a huzat kiviszi ... a lényeg ,hogy valamit nagyon szerettem volna és megkaptam :)

Szuper! Pezsgőt bontunk ! :)