Ásványok... karkötők...ékszerek

Szerelem :)

Üdvözöllek! 

Te is szereted az ásványokat ?  :) 

Kaptam a családomtól néhány karkötőt egyik karácsonyra. Már előtte is imádtam a karkötőket, de ez a karácsony hozott egy új szerelmet számomra ... az ásványok iránt érzett szerelmet . 

Igaz nem azonnal , de elhatároztam , fűzni fogok. Hiszen elkészíthetem magamnak amit elképzelek , és ajándékba is adhatom. Azonnal utána néztem , hogy és honnan szerezhetek be ásvány golyókat. Találtam is több helyet , ahonnan beszerezhetem őket. Nos hamarosan meg is érkeztek a gyönyörűségeim :)

Azóta találtam egy csodálatos üzletet , ahol személyesen is kiválaszthatom azokat a csoda kis golyókat , amiket felfűzök. 

Szóval sorra gyártom a szebbnél szebb golyócskákból a szívvel -lélekkel készített karkötőket , és már nyakláncot is kértek tőlem, csodaszép lett. 

Az ajándékba készült karkötőket nagyon nagy szeretettel adom , és igyekszem tiszta szívvel-lélekkel készíteni. Minden alkalommal kikapcsolom a rossz dolgokat , a negatív gondolatokat , és tiszta fejjel , minél több pozitív energiát belecsempészni. 

Szeretet és pozitív energia kerül minden ékszerbe . 

Kicsit magamból is adok minden egyes karkötőben , nyakláncban a viselőjének. 

Szívesen veszem a megrendelő javaslatát , elképzelését , szeretettel készítem az általa megálmodott ékszereket. 

A  kövek rezgései fontosak, hatással lehetnek szerveinkre, lelkünkre, harmóniát teremtenek számunkra. 

Fontos , hogy készítője is megfelelő rezgéseket sugározza.